Всички копнеем за нещо уникално. Но домовете ни често приличат един на друг.
Ние в Bonami вярваме, че вашият дом може да бъде толкова уникален, колкото сте и вие. Достатъчно е да комбинирате няколко необикновени и няколко достъпни основни елементи и интериорът ви ще придобие съвсем ново измерение.
Историята ни започва през 2013 г. в сърцето на Европа. Часовникът тъкмо показваше 22:54, когато на монитора се появи първата ни поръчка - кутия за храна за пътуване. Неслучайно именно тя постави началото на пътя ни към поръчка номер 1 000 000, която достигнахме през 2017 г. Това, което първоначално беше клуб за пазаруване, се превърна в електронен магазин, но идеята остана същата: да предлагаме красиви и практични предмети, които да направят дома ви толкова уникален, колкото сте и вие.
Независимо дали търсите скандинавски минимализъм, индустриален стил или бохо шик, в Bonami има за всекиго по нещо - от утвърдени европейски икони като Karup Design и Hübsch до малки местни съкровища като Teulat и Scandic.
За да ви предоставим безкрайни възможности за вашия дом, през 2022 г. представихме нашите частни марки: за тези, които жадуват за комбинация от функционалност и стил, без да нарушават бюджета си, Bonami Essentials е правилната марка. А за тези, които търсят нещо наистина специално - Bonami Selection. Първокласните артикули от тази марка ще придадат на дома ви наистина уникална атмосфера.
Уникалността и стилът не познават граници. Ето защо вече можете да намерите Bonami в 12 европейски държави. Можете дори да посетите нашите магазини в Чешката република, Словакия и Унгария. А ако сте в движение, просто изтеглете нашето мобилно приложение и ще имате Bonami на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Няма значение дали искате градински стол, който да издържи на всякакви атмосферни влияния, или обзавеждате офис от висок клас - всеки клиент е важен за нас. Ето защо вече имаме повече от 2,4 милиона от тях.
Заедно с тях създаваме уникални домове и едновременно с това тласкаме Bonami напред. И именно благодарение на тази синергия само след няколко години през 2021 г. преминахме магическата граница от 200 млн. евро в продажби и се движим все по-нагоре. Това е и причината, поради която можем да си поставяме смели цели: да се превърнем в избор номер 1 за клиентите онлайн.