Black Friday | До 60% отстъпка за 40 000+ артикула →
Black Friday | Всеки ден нови топ намаления →
20 Лв за ВасРегистрацияВходКошницаMenu

Оплаквания и връщания

Не харесвате ли някой от артикулите в поръчката си или стоките са пристигнали повредени по някакъв начин, или пък сте си представяли продуктта по различен начин? Няма проблем. Можете да върнете поръчката си на Bonami, независимо дали става въпрос за малка възглавничка или голям диван с 5 места. На тази страница можете да намерите пълни инструкции за връщане на стандартни и извънгабаритни артикули.

До 365 дни за връщане
До 45 дни за връщане на матраци
Безплатно и безпроблемно връщане на големи мебели

Продукти за рекламация

Стоката ми е доставена счупена, непълна или се е счупила по време на употреба.

Върнати продукти

Продуктът не е като на снимката, не ми харесва или просто съм променила мнението си.

Често задавани въпроси

Връщам продукти. Колко време ще отнеме възстановяването на парите ми?

Имаме 14 дни, за да обработим връщането. През това време ще изпратим парите обратно по сметката, която сте посочили във формуляра за рекламация.

Как да подготвите продуктите за връщане и как да ги върнете?

Опаковайте продукта по такъв начин, че да предотвратите евентуални повреди по време на транспортиране, доколкото е възможно. Връщането трябва да включва: заявен или върнат продукт, попълнен формуляр за рекламация, материал за подложка, който предотвратява по-нататъшни повреди (фолио с балончета, вестник, полистирол и др.). Изпратете обратно до нас продукта, който искате да върнете. Адрес и подробни процедури можете да намерите в разделите Рекламация на стоки/Връщане на стоки.

Какво ще ми струва връщането на продукт?

Връщането на извънгабаритни артикули е безплатно. По-малките продукти трябва да бъдат изпратени обратно на нашия адрес за сметка на клиента.

Необходимо ли е да претендирате за целия продукт или е достатъчно да върнете само счупената част?

Ако имате възможност, изпратете ни снимки на повредените стоки и нашият отдел за рекламации ще обсъди с вас подробностите. Ако върнете повредената стока обратно при нас, без да изпратите снимки, трябва да върнете целия продукт.

Какво трябва да направя, ако съм получил непълен продукт?

Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ни изпратете снимки на опаковката и етикета за доставка. Скоро ще се свържем с вас и ще достигнем до решение.

Какво трябва да направя, ако съм получил продукт с дефект, който не може да бъде заснет?

В този случай можете да ни изпратите видеоклип или да ни върнете продукта директно.

Какво трябва да направя, ако съм получил различен продукт?

Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ни изпратете снимки на опаковката и етикета за доставка. Ние ще се свържем с вас скоро и ще предложим решение.

Какво трябва да направя, ако съм получил сума, различна от очакваната?

Моля, първо проверете фактурата и размера на приложените отстъпки. Ако сумата все още не съвпада, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и ще решим всичко заедно.

Какво трябва да направя, ако все още не съм изчерпал парите за иска?

Моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти и ще решим всичко заедно.

Имате ли нужда от съвет?

телефон за обслужване на клиенти +35924928351 / в делнични дни от 9:00 до 17:00