Веднага след като пратката напусне нашия склад, ще ви уведомим по имейл. Ще получите и имейл, потвърждаващ получаването на пратката за транспортиране от нашия партньор, Packeta International, който след това ще предаде пратката ви на Econt. Превозвачът Econt ще се свърже с вас по електронна поща преди доставката на пакета до избрания от вас пункт за получаване. Веднага щом пакетът е готов за получаване, превозвачът ще ви информира за това с имейл и SMS, в който ще получите PIN код, който ще трябва да покажете в момента на получаване. Имейлът ще съдържа и информация относно работното време на избрания от вас клон.
Връзка с фирмата превозвач: 0 7001 7300
клонове на Econt
econt сайт
Веднага след като пратката напусне нашия склад, ще ви уведомим по имейл. Ще получите и имейл, потвърждаващ получаването на пратката за транспортиране от нашия партньор, Packeta International, който след това ще предаде пратката ви на Speedy. Превозвачът на Speedy ще се свърже с вас по електронна поща в деня преди доставката на пакета до избрания от вас пункт за получаване. Веднага след като пратката е готова за получаване, превозвачът ще ви информира за това чрез SMS съобщение, в което ще получите PIN код, който ще трябва да покажете в момента на получаване
Връзка с фирмата превозвач: 1 7001 7001
клонове на Speedy
speedy сайт
Веднага след като пратката напусне нашия склад, ще ви уведомим по имейл. Ще получите и имейл, потвърждаващ получаването на пратката за транспортиране от нашия партньор, FanCourier RO, който след това ще предаде пратката ви на Econt. Превозвачът Econt ще се свърже с вас в деня преди доставката на пакета и след това в деня на доставката с приблизителното време за доставка.
куриерът доставя пратки до 10 кг.
Връзка с фирмата превозвач: 0 7001 7300
econt сайт
В цяла България
След като пакетът бъде изпратен от нашия склад, ще получите имейл с връзка за проследяване на пакета. Куриерът ще ви информира с SMS за конкретната дата, приблизителния час на доставка и плащането с наложен платеж, ако имате такъв. Наложен платеж не е възможен. Ако датата на доставка не ви устройва, моля, пренасочете доставката директно с Gebrüder Weiss.
Ако клиентът поръча доставка до апартамент, пакетът ще бъде доставен от двама куриера, които ще го занесат до вратата на апартамента.
Телефон за връзка с превозвача: +359.2.9700.400
По-малки пакети с тегло до 10 кг, например декорации като свещник, огледало или комплект чинии.
По-големи пакети с тегло до 30 кг, например скрин, маса, стол или навит на руло килим с дължина до 175 см.
Предимно мебели като маса от масивна дървесина, легло, ъглов диван или голям килим.
Ако поръчката Ви включва продукти по поръчка и продукти на склад, можете срещу допълнителна такса от 4 лв. да поръчате отделна доставка на продуктите. Благодарение на това продуктите на склад могат да Ви зарадват у дома малко по-рано.
Ако очакваната дата за доставка не ви устройва, можете да оставите бележка на нашия отдел за обслужване на клиенти в последната стъпка от създаването на поръчката.
Ако искате да промените датата на доставка след направата на поръчката, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Можем да променим датата на доставка за такава, която ви устройва. Ако поръчката ви вече е била изпратена, моля, свържете се с куриерската фирма, за да направите промени относно доставката.