Свържете се с нашата линия за обслужване на клиенти, за да ви помогнем да разрешите проблема.
Ако получите повреден продукт, изпратете ни снимки на кутията и на продукта в рамките на 2 дни на obslujvanenaklienti@bonami.bg, в противен случай не можем да претендираме за стоките от превозвача.Вашата пратка ще бъде взета от един от сертифицираните превозвачи или от куриер на Bonami. При поискване може да се организира и опаковане на върнатите мебели.
Попълненият формуляр за оплакване можете да намерите в раздела Моите поръчки. Той също е изпратен на електронната ви поща заедно с фактурата. Не разполагате с нито едно от двете? Изтеглете празния формуляр чрез бутона по-долу.
Ако ни изпратите стоките обратно в оригиналната им опаковка в рамките на 14 дни от получаването на пратката, ние ще възстановим цялата сума в сметката ви.
Пропуснали сте този срок?
Ако ни изпратите стоките обратно в оригиналната им опаковка в рамките на 14 дни от получаването на пратката, ние ще възстановим цялата сума в сметката ви.
Пропуснали сте този срок?
Каква е процедурата за връщане на стоки в рамките на 365 дни?
УКАЗАНИЕ: Моля, имайте предвид, че формулярът трябва да ни бъде изпратен в рамките на 365 дни от получаването на стоките. Ако връщате стоки в последния момент, моля, изпратете ни формуляра по електронна поща. Пратката трябва да ни бъде изпратена незабавно - не по-късно от 14 дни след изпращането на формуляра по електронната поща. Не забравяйте да включите разпечатания формуляр в самата пратка.
Политиката за връщане в рамките на 365 дни важи ли за всички продукти?
Ако сте закупили матрак от нас, можете да го върнете в рамките на 45 дни. Срокът за връщане от 365 дни не важи за покупки за лично ползване и козметични продукти. Моля, запознайте се с правилата за връщане за повече подробности.